Ruilen & Retourneren

Hoe kan ik ruilen of retourneren?

Als een artikel niet past of niet bevalt, dan mag je het artikel altijd retourneren of ruilen tegen een andere maat en/of kleur.

Retourneren
Je kunt je artikelen gratis retourneren via een PostNL servicepunt onder vermelding van ‘MENATWORK’. Gebruik hiervoor de bijgeleverde retoursticker. Je kunt jouw pakket ook bij een Men At Work winkel bij jou in de buurt retourneren. Let op: in de winkels kun je het retourpakket alleen afgeven. Je ontvangt geen contant geld. Binnen 14 dagen zullen wij het te betalen bedrag terugstorten op de rekening waarmee je betaald hebt. Indien je hebt gekozen voor achteraf betaling via Klarna, dan wordt je Klarna-factuur automatisch aangepast. Je ontvangt hierover een mail van Klarna zelf.

Ruilen
Wil je graag een artikel ruilen? Meld de ruiling dan online aan op je My Account-pagina en stuur vervolgens het te ruilen artikel binnen 14 dagen gratis terug met de bijgeleverde retoursticker. Zodra jouw te ruilen items bij ons distributiecentrum zijn binnengekomen, sturen wij direct de nieuwe bestelling kosteloos naar je toe. Je ontvangt per e-mail een Track & Trace link om je nieuwe bestelling te volgen.

Je kunt je artikelen ook eenvoudig ruilen in een van onze Men At Work winkels.

Retourvoorwaarden:

  • Artikelen die geruild of geretourneerd worden, dienen ongedragen en onbeschadigd te zijn, met de originele labels en etiketten nog aangehecht.
  • Na ontvangst van je pakket heb je 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren. Zodra wij jouw artikelen in goede staat ontvangen hebben, betalen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug.
  • Ruilingen kunnen alleen in behandeling genomen worden als ze online aangemeld zijn via www.menatwork.nl/ruiloverzicht
  • Ruilen is alleen mogelijk voor hetzelfde artikel in een andere maat en/of kleur. Zodra wij jouw artikel in goede staat ontvangen hebben, sturen wij het nieuwe artikel kosteloos naar je toe.
  • Stuur het retourformulier mee en plak de bijgeleverde retoursticker op het retourpakket. Het pakket kun je afgeven bij een PostNL servicepunt of in één van onze winkels. Bewaar het verzendbewijs goed.

Retourzendingen zijn voor het risico van de koper. Dit houdt in dat Men At Work niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen.

Wat is het retouradres?

Je kunt je pakket gratis retourneren via een PostNL servicepoint of in één van onze winkels. Gebruik hiervoor de bijgeleverde retoursticker. Het retouradres is:

Men At Work
Antwoordnummer 2246
Delta 132, 6800 VH Arnhem

Ik heb items geretourneerd, moet ik nu alsnog verzendkosten betalen?

Je betaalt bij een bestelling boven de € 100,- geen verzendkosten. Als je bestelling na het retourneren minder dan €100,- bedraagt, worden er verzendkosten van €3,95 in rekening gebracht. Retourneer je jouw gehele bestelling? Dan worden de verzendkosten altijd teruggestort.

Wanneer wordt het retourbedrag betaald?

Indien je geld retour ontvangt, gebeurt dit binnen 14 dagen nadat wij jouw retourbestelling hebben ontvangen. Uitzonderingen: Rond drukke periodes zoals de Goldmemberdays of feestdagen kan de afhandeling van je geretourneerde bestelling vertraging oplopen.

Hoe retourneer ik per post vanuit België?

Als je items wilt retourneren vanuit België dien je eerst contact op te nemen met onze customer service. Je ontvangt dan een persoonlijk retourlabel om je items gratis terug te kunnen sturen.

Kan ik actie of afgeprijsde artikelen ook retourneren?

Actie en afgeprijsde producten die via de webshop zijn aangeschaft, kunnen binnen 14 dagen na ontvangst met aangehecht prijskaartje, geretourneerd worden. Retourneren kan eenvoudig door het artikel gratis retour te sturen via een PostNL servicepunt of naar één van onze winkels te brengen. De producten mogen niet gedragen zijn.

Mag ik de giveaways houden als ik mijn item wil retourneren?

Heb je een giveaway gekregen bij een specifiek actie artikel en wil je dit artikel retourneren, dan dient de giveaway ook geretourneerd te worden. Als de giveaway niet wordt geretourneerd, dan kunnen er kosten in rekening gebracht worden.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn product?

Online aankoop
Bij Men At Work krijg je altijd 30 dagen garantie op je product. Wanneer binnen 30 dagen na je online aankoop een klacht ontstaat aan het product, neem dan contact op met customer service. Volg daarvoor de volgende stappen:

1. Maak een foto waarbij je de klacht zo duidelijk mogelijk in beeld brengt.

2. Maak een zo duidelijk mogelijk omschrijving van je klacht. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en je ordernummer.

3. Stuur je foto(‘s) en de omschrijving van je klacht naar customerservice@menatwork.eu

4. Na ontvangst van je bericht zullen we je klacht beoordelen en neemt Customer Service zo snel mogelijk contact met je op.

Winkel aankoop
Als je je aankoop in een Men At Work winkel hebt gedaan, dien je met je klacht naar de dichtstbijzijnde winkel te gaan. Onze winkelmedewerkers zullen samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing. Hiervoor hebben wij altijd je product en de originele bon of factuur nodig.