01. Hoe kan ik retourneren?

Als een artikel niet past of niet bevalt dan mag je het artikel altijd retourneren. Je kunt je pakket kosteloos retourneren via een PostNL servicepunt onder de vermelding ‘MENATWORK’. Hiervoor is geen retoursticker nodig, deze wordt door het servicepunt aangemaakt.
Je kunt jouw pakket ook bij een winkel bij jou in de buurt retourneren.
Er gelden wel een aantal voorwaarden:

  • Na de dag van ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen bedenktijd. Gedurende deze periode kun je jouw bestelling gedeeltelijk of in zijn geheel terugsturen. Retourzendingen na de bedenkperiode worden niet in behandeling genomen.
  • Het originele prijskaartje dient nog aan het artikel gehecht te zijn.
  • Retouren van schoenen worden alleen geaccepteerd als de schoenendoos in de originele verzenddoos is verpakt. Dichtgeplakte schoenendozen worden geweigerd.
  • Stuur het originele retourformulier mee. Je kunt hierop aangeven dat je je geld retour wilt. Belgische klanten dienen bijgeleverde retoursticker te gebruiken om het pakket te versturen. Als je geen retourformulier ontvangen hebt of deze kwijt bent kun je het herroepingsformulier downloaden en samen met de artikelen retour sturen. Klik hier om het herroepingsformulier te downloaden.
  • Het pakket kun je afgeven bij een PostNL Servicepoint of in één van onze winkels.
  • Bewaar het verzendbewijs goed.
  • Let op: in de winkels kun je het retourpakket alleen afgeven. Je ontvangt geen contant geld. Dit wordt op je rekening teruggestort of, in geval van een acceptgiro betaling, wordt de vordering aangepast.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Men At Work niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen.
Back to top
 

02. Wat is het retouradres?

Je kunt je pakket gratis retourneren via een PostNL servicepoint of in één van onze winkels. Hierbij kan het pakketje naar het volgende adres worden gestuurd:

Men at Work
Antwoordnummer 2246
Delta 132, 6800 VH  Arnhem
Back to top
 

03. Ik heb items geretourneerd, moet ik nu alsnog verzendkosten betalen?

Geregistreerde klanten betalen bij een bestelling boven de € 100,-- geen verzendkosten. Wanneer de bestelling na het retourneren minder dan €100,- bedraagt, worden er verzendkosten in rekening gebracht. Retourneer je jouw gehele bestelling? Dan worden de verzendkosten altijd teruggestort. 
Back to top
 

04. Wanneer wordt het retourbedrag betaald?

Indien je geld retour ontvangt, gebeurt dit binnen 14 dagen nadat wij jouw bestelling retour hebben ontvangen. Uitzonderingen: Rond drukke periodes zoals de goldmemberdays of feestdagen kan de afhandeling van je geretourneerde bestelling vertraging oplopen.
Back to top
 

05. Hoe retourneer ik per post vanuit België?

Retourneren vanuit België doe je door het pakket af te geven bij een PostNL servicepunt of in één van onze winkels. Gebruik bijgeleverde retoursticker om het pakket te versturen.
Back to top
 

06. Kan ik actie –of afgeprijsde artikelen ook retourneren?

Actie- en afgeprijsde producten die via de webshop zijn aangeschaft, kunnen binnen 14 dagen na ontvangst met aangehecht prijskaartje, geretourneerd worden. Retourneren kan eenvoudig door het artikel gratis retour te sturen via een PostNL servicepunt of naar één van onze winkels te brengen. De producten mogen niet gedragen zijn.
Back to top
 

07. Mag ik de giveaways houden als ik mijn item wil retourneren?

Indien tijdens acties een artikel gratis wordt weggegeven bij bestelling van specifieke actie-artikelen, dan dient het gratis artikel in het geval van het retourneren van het actie-artikel ook retour gestuurd te worden. Mocht dit niet gebeuren dan kunnen er kosten in rekening gebracht worden.
Back to top