Ruilen & Retourneren

Hoe kan ik ruilen of retourneren?

Als een artikel niet past of niet bevalt dan mag je het artikel altijd retourneren of ruilen tegen een andere maat of kleur. Je kunt je artikelen kosteloos retour zenden via een PostNL servicepunt onder de vermelding ‘MENATWORK’. Gebruik hiervoor de bijgeleverde retoursticker. Je kunt jouw pakket ook bij een Men At Work winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren.

Indien je je artikelen online wilt ruilen, stuur dan de artikelen die je wilt ruilen na het online aanmelden van je ruiling op je My Account-pagina binnen 10 werkdagen terug, indien deze ongedragen zijn, in originele staat en voorzien van originele labels en etiketten.

Zodra je geretourneerde items bij ons zijn binnen gekomen, wordt je nieuwe bestelling kosteloos naar je toegestuurd. Je ontvangt daarnaast direct per e-mail een Track & Trace code om je bestelling te volgen.

Retourvoorwaarden:

  • Retouren en aanvragen voor ruilingen worden alleen in behandeling genomen als ze online aangemeld zijn via www.menatwork.nl/ruiloverzicht
  • Het retoursturen van je artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket. Na ontvangst van jouw artikel in correcte staat betalen wij het verschuldigde bedrag binnen uiterlijk een week terug.
  • Ruilen is alleen mogelijk voor hetzelfde artikel in een andere maat en/ of kleur. Zodra wij jouw artikel in goede staat ontvangen hebben, sturen wij het nieuwe artikel naar je op.
  • Het originele prijskaartje dient nog aan het artikel gehecht te zijn.
  • Stuur de originele pakbon mee en plak de bijgeleverde retoursticker op het retourpakket. Het pakket kun je afgeven bij een PostNL Servicepoint of in één van onze winkels. Bewaar het verzendbewijs goed.
  • Let op: in de winkels kun je het retourpakket alleen afgeven. Je ontvangt geen contant geld. Dit wordt op je rekening terug gestort of, in geval van een acceptgiro betaling, wordt de vordering aangepast.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Men At Work niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen.

Wat is het retouradres?

Je kunt je pakket gratis retourneren via een PostNL servicepoint of in één van onze winkels. Hierbij kan het pakketje naar het volgende adres worden gestuurd:

Men At Work
Antwoordnummer 2246
Delta 132, 6800 VH Arnhem

Ik heb items geretourneerd, moet ik nu alsnog verzendkosten betalen?

Klanten betalen bij een bestelling boven de € 100,- geen verzendkosten. Wanneer de bestelling na het retourneren minder dan €100,- bedraagt, worden er verzendkosten van €3,95 in rekening gebracht. Retourneer je jouw gehele bestelling? Dan worden de verzendkosten altijd teruggestort.

Wanneer wordt het retourbedrag betaald?

Indien je geld retour ontvangt, gebeurt dit binnen 14 dagen nadat wij jouw bestelling retour hebben ontvangen. Uitzonderingen: Rond drukke periodes zoals de goldmemberdays of feestdagen kan de afhandeling van je geretourneerde bestelling vertraging oplopen.

Hoe retourneer ik per post vanuit België?

Retourneren vanuit België doe je door het pakket af te geven bij een PostNL servicepunt of in één van onze winkels. Gebruik bijgeleverde retoursticker om het pakket te versturen.

Kan ik actie –of afgeprijsde artikelen ook retourneren?

Actie- en afgeprijsde producten die via de webshop zijn aangeschaft, kunnen binnen 14 dagen na ontvangst met aangehecht prijskaartje, geretourneerd worden. Retourneren kan eenvoudig door het artikel gratis retour te sturen via een PostNL servicepunt of naar één van onze winkels te brengen. De producten mogen niet gedragen zijn.

Mag ik de giveaways houden als ik mijn item wil retourneren?

Indien tijdens acties een artikel gratis wordt weggegeven bij bestelling van specifieke actie-artikelen, dan dient het gratis artikel in het geval van het retourneren van het actie-artikel ook retour gestuurd te worden. Mocht dit niet gebeuren dan kunnen er kosten in rekening gebracht worden.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn product?

Online aankoop
Bij Men At Work krijg je altijd 30 dagen garantie op je product. Wanneer binnen 30 dagen na je online aankoop een klacht ontstaat aan het product, neem dan contact op met customer service. Volg daarvoor de volgende stappen:

1. Maak een foto waarbij je de klacht zo duidelijk mogelijk in beeld brengt.

2. Maak een zo duidelijk mogelijk omschrijving van je klacht. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en je ordernummer.

3. Stuur je foto(‘s) en de omschrijving van je klacht naar customerservice@menatwork.eu

4. Na ontvangst van je bericht zullen we je klacht beoordelen en neemt Customer Service zo snel mogelijk contact met je op.

Winkel aankoop
Als je je aankoop in een Men At Work winkel hebt gedaan, dien je met je klacht naar de dichtstbijzijnde winkel te gaan. Onze winkelmedewerkers zullen samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing. Hiervoor hebben wij altijd je product en de originele bon of factuur nodig.