Outletvoorwaarden

Een aantal keer per jaar wordt de online outlet geopend en bieden we kleding en schoenen aan tegen scherpe prijzen. Het is dan voor een korte periode mogelijk om te shoppen tegen lage prijzen. Deze producten zijn van voorgaande collecties en hebben daarom een beperkte voorraad. Voor de outlet gelden afwijkende voorwaarden. De meest voorkomende vragen worden hieronder beantwoord. 

 

 

01. Betaal ik verzendkosten?

Er wordt altijd €5,95 verzendkosten in rekening gebracht wanneer je een bestelling plaatst in de online outlet.
Back to top
 

02. Kan ik mijn Goldmember shoptegoed inzetten en spaar ik Goldmember shoptegoed over mijn aankoop?

De Men At Work online outlet is een apart en tijdelijk verkoopkanaal van Men At Work met zeer scherpe afprijzingen op topmerken en – producten. Door deze scherpe prijsstelling is het niet mogelijk om Goldmember shoptegoed in te zetten op een order in de Men At Work online outlet. Ook spaar je geen Goldmember shoptegoed over je bestellingen.
Back to top
 

03. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen hebben een levertijd van 3-5 werkdagen
Back to top
 

04. Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Het is mogelijk om outlet orders op te halen in één van onze winkels. Hiervoor wordt er €5,95 verzendkosten in rekening gebracht.
Back to top
 

05. Hoe kan ik retourneren?

Als een artikel niet past of niet bevalt dan mag je het artikel altijd retourneren. Je kunt je pakket kosteloos retourneren via een PostNL servicepunt onder de vermelding ‘MENATWORK’. Vergeet niet om de retoursticker op het pakket te plakken.
Je kunt jouw pakket ook bij een winkel bij jou in de buurt retourneren.
Er gelden wel een aantal voorwaarden:

  • Je geld terugvragen moet binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket. Retourzendingen die later binnenkomen worden niet in behandeling genomen.
  • Het originele prijskaartje dient nog aan het artikel gehecht te zijn.
  • Retourneren van schoenen worden alleen geaccepteerd als de schoenendoos in de originele verzenddoos is verpakt. Dichtgeplakte schoenendozen worden geweigerd.
  • Stuur het originele retourformulier mee. Je kunt hierop aangeven dat je je geld retour wilt. Belgische klanten kunnen contact opnemen met customer service om een retoursticker aan te laten maken. Als je geen retourformulier ontvangen hebt of deze kwijt bent kun je het herroepingsformulier downloaden en samen met de artikelen retour sturen. Dit formulier is te vinden bij de verkoopvoorwaarden.
  • Het pakket kun je afgeven bij een PostNL Servicepoint of in één van onze winkels.
  • Bewaar het verzendbewijs goed.
  • Let op: in de winkels kun je het retourpakket alleen afgeven. Je ontvangt geen contant geld. Dit wordt op je rekening terug gestort of, in geval van een acceptgiro betaling, wordt de vordering aangepast.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Men At Work niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen.
Back to top
 

06. Wat is het retouradres?

Je kunt je pakket gratis retourneren via een PostNL servicepoint of in één van onze winkels. Hierbij kan het pakketje naar het volgende adres worden gestuurd:

Men At Work
Antwoordnummer 2246
Delta 132, 6800 VH  Arnhem
Back to top
 

07. Ik heb items geretourneerd, moet ik nu alsnog verzendkosten betalen?

Wanneer je je gehele bestelling retourneert, betaal je geen verzendkosten. In alle andere gevallen worden de verzendkosten die in rekening zijn gebracht niet geretourneerd.
Back to top
 

08. Wanneer wordt het retourbedrag betaald?

Indien je geld retour ontvangt gebeurt dit ongeveer een week nadat wij jouw bestelling retour hebben ontvangen. Uitzonderingen: Tijdens de outlet kan de afhandeling van je geretourneerde bestelling vertraging oplopen. Dit i.v.m. de hoge drukte tijdens deze periode.
Back to top