01. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

PostNL thuislevering
De levering met PostNL thuislevering wordt op je bezorgadres geleverd. Mocht je de eerste keer niet thuis zijn dan probeert de postbode het pakket bij de directe buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan laat de postbode een kennisgeving achter waarop een 'Niet thuis code' staat. Met deze code kan je op de website PostNL zelf een afspraak maken voor de volgende afleverpoging. Je kunt ook aangeven dat je het pakket bij de buren of op een PostNL servicepunt wil laten bezorgen. Kies je voor een servicepunt, dan zal je bestelling daar maximaal 3 weken bewaard worden. Heb je je pakket niet kunnen afhalen binnen drie weken? Dan wordt hij automatisch teruggestuurd naar Men At Work en zal het totaalbedrag van het pakket retour geboekt worden.
 

02. Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je pakket ons sorteercentrum heeft verlaten en overgedragen is aan PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging met daarin jouw Track & Trace nummer. Hiermee kun je de status van je order volgen. Dit nummer kun je vervolgens samen met je postcode invullen op de website van PostNL om je bestelling te volgen totdat deze geleverd is.
Back to top
 

03. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Bestel je op werkdagen voor 21.00 uur, dan heb je de bestelling de volgende dag al in huis. Bestellingen die geplaatst worden in het weekend, worden op dinsdag geleverd. 
Indien jouw bestelling een item bevat die vanuit een van onze winkels moet worden geleverd, wordt er een levertijd gehanteerd van 3 tot 5 werkdagen. Houd er rekening mee dat een bestelling pas wordt geleverd wanneer deze helemaal compleet is.
Back to top

04. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je de eerste keer niet thuis bent bij een levering, krijg je een briefje in de brievenbus met een 'Niet thuis code' . Met deze code kun je een vervolgafspraak maken op de website van PostNL, hiervoor moet je wel een account aanmaken bij PostNL. Je kunt dan een tweede bezorgingspoging inplannen, maar je kunt er ook voor kiezen om je pakketje te bezorgen bij je buren. Als er bij de tweede poging niemand thuis is, kun je je pakketje de volgende dag na 13.00 afhalen bij het PostNL postkantoor of PostNL servicepunt. Vergeet niet je legitimatie mee te nemen.
Back to top
 

05. Wat is de levertijd als ik artikelen koop met verschillende levertijden?

Indien je bestelling artikelen bevat waar een langere levertijd bij staat vermeld, verzenden we je volledige bestelling pas wanneer deze helemaal compleet is.
Back to top
 

06. In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Wij bezorgen in Nederland en Belgie.
Back to top
 

07. Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

  • Kies in welk filiaal je jouw bestelling wilt ophalen
  • Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden naar het gekozen filiaal. Het pakket kan je volgen met het trackingnummer dat in deze e-mail staat.
  • Let op: wanneer je jouw bestelling ophaalt dien je een geldig legitimatiebewijs te kunnen overleggen (paspoort, ID card of rijbewijs).
  • Je pakket wordt 14 dagen voor jou bewaard. Als het pakket niet binnen deze tijd is opgehaald, wordt het pakket teruggestuurd.

Back to top