Real people with real stories. De nieuwe Spring/Summer 16 campagne van Levi’s gaat terug naar zijn roots. De 501, ontworpen in 1873, was oorspronkelijk bedoeld voor mijnwerkers die een sterke broek nodig hadden. Tegenwoordig is de 501 een waar icoon en wordt de broek overal ter wereld gedragen door mannen en vrouwen. Geïnspireerd door de stories van Levi’s vertellen wij nu ons eigen verhaal. We teamed up with Levi’s & Glamcult en hebben ons personeel gevraagd wat hun favourite 501 story is. 

Meet Berry. Berry werkt al 6.5 jaar bij Men At Work waar zijn liefde voor denim sinds dag 1 is gegroeid. Sinds Berry bij Men At Work werkt is zijn ‘’’blauwe’ bloed nog sneller gaan stromen. Denim is levi’s en daarom voor Berry een van de meest toonaangevende denimlabels. Wanneer Berry levi’s draagt voelt hij zich rock n roll. De heritage van levi’s komt volgens hem terug in elk kledingstuk, en altijd te combineren met andere items. De 501 is een icoon, een pionier, zowel nu als in de toekomst.
Check alle verhalen in de Glamcult of lets meet up in store.
 
Men At Work is 501. Berry is 501. What’s your story?