Word Goldmember bij Men At Work en spaar cash over al je aankopen!
Dit tegoed kun je direct inzetten als korting bij je volgende aankoop of op je account laten zetten zodat je kunt doorsparen voor nog meer korting!

inloggen

Ben je al Goldmember? Klik dan hier om in te loggen en geniet direct van de voordelen!

log in



sign up and start saving!

registreren

Nog geen Goldmember? Registreer je dan hier en spaar 5% shoptegoed over elke aankoop!

registreer

Over elke aankoop bij Men at Work spaar je 5% van het aankoopbedrag in euro’s. Koop bijv. voor €100,- een mooie jeans en spaar direct €5,- Goldmembertegoed. Ook betaal je als Goldmember geen verzendkosten op alle orders vanaf €100,00. Check jouw gespaarde tegoed in de Men At Work app of log in bij de Men At Work online store. Nog geen Men At Work app? Download de app in de App Store of in de Play Store.

Hoe werkt het?

  • Indien je nog geen Goldmember bent, kun je je registreren in de app of in de online store van Men At Work. Tijdens het registreren kun je aangeven dat je Goldmember wilt worden. Heb je al een account, maar ben je nog geen Goldmember? Dan kun je dit aanpassen in je account.
  • Bij elke aankoop die je bij Men At Work doet, zowel online als in de winkel, spaar je als Goldmember 5% Goldmembertegoed over het totale aankoopbedrag. Dit tegoed wordt toegevoegd aan je Goldmember account. Dit gespaarde tegoed kun je gebruiken bij een volgende aankoop bij Men At Work.

Winkels

In de winkel kun je op vertoon van jouw Goldmembernummer je tegoed inzetten tijdens het afrekenen. Dit nummer is te vinden door de Men At Work app te openen en naar “Member” te gaan. Hier vind je jouw Goldmembernummer en kun je tevens je gespaarde tegoed bekijken.

Online Store

Klik na het plaatsen van items in je shopping bag op “Afrekenen”.Kies vervolgens de verzendmethode en klik op “Ga verder”. Je bent nu in het venster waarbij je het factuuradres in moet vullen. Op deze pagina vind je het gespaarde Goldmembertegoed en kun je ervoor kiezen om het tegoed (of een gedeelte ervan) in te zetten.

Frequently asked questions

Ik heb twee Goldmember accounts. Deze wil ik koppelen. Hoe doe ik dat?

Indien je meerdere accounts hebt, kun je deze samenvoegen tot één account. Neem hiervoor contact op met onze Customer Service. Geef hierbij aan om welke Goldmembernummers het gaat en op welke Goldmembernummer je het tegoed wilt hebben. Ter verificatie wordt er gevraagd om het huidige tegoed op de accounts.
 

Waarom lukt het lukt niet om Goldmembertegoed in te zetten op mijn bestelling?

Goldmembertegoed wordt gespaard over elke aankoop, echter is het niet mogelijk om Goldmembertegoed in te zetten op afgeprijsde artikelen. Indien jouw bestelling alleen afgeprijsde artikelen bevat, kun je dus geen Goldmembertegoed inzetten.
 

Is er een minimale besteding nodig om Goldmembertegoed in te zetten?

Er is geen minimale besteding nodig om Goldmembertegoed in te zetten.
 

Hoelang blijft mijn Goldmembertegoed geldig?

Het totaal gespaarde tegoed blijft 12 maanden na de laatste aankoop geldig. Hierna vervalt het gespaarde tegoed. Een maand van tevoren wordt je hiervan per mail op de hoogte gebracht.
 

Ik heb item(s) geretourneerd. Hoe zit het nu met mijn Goldmembertegoed?

Indien je item(s) retourneert, wordt het Goldmembertegoed automatisch teruggestort. Goldmembertegoed wordt altijd evenredig verdeeld over de items in de bestelling. Bij een retourzending wordt het Goldmembertegoed ook weer evenredig verdeeld over het retour gezonden item en eventueel het item dat je houdt.
 

Na het resetten van mijn wachtwoord ontvang ik geen e-mail. Wat nu?

Het kan voorkomen dat je jouw wachtwoord niet meer weet. Deze kun je gemakkelijk resetten door te klikken op “Vraag wachtwoord aan”. Ontvang je geen mail? Dan bestaat er een kans dat je nog geen account hebt. Probeer een account aan te maken met je e-mailadres. Is dit niet mogelijk, omdat het e-mailadres al “in gebruik” is? Neem dan contact op met onze Customer Service.
 

Als ik een account heb, ben ik dan automatisch een Goldmember?

Wanneer je een account hebt, ben je niet automatisch Goldmember. Dit kun je aangeven in je account.