01. Wat is dit document

In dit document staan de voorwaarden beschreven voor het gebruik van de Men At Work Goldmember dienstverlening die wordt gemaakt door Spaaza Technologies BV in opdracht van Men At Work EU BV. Tevens wordt beschreven hoe Men At Work omgaat met de informatie die jij (de gebruiker van onze dienstverlening) ons verschaft. Om dit document gemakkelijk leesbaar te maken zonder ingewikkelde juridische termen te gebruiken, hebben wij de tekst opgebouwd uit een reeks vragen jij ons zou kunnen stellen over de manier waarop wij omgaan met jouw gegevens. Op die vragen is vervolgens antwoord gegeven. 
Back to top
 

02. Wat is een Men At Work Goldmember?

Men At Work Goldmember is een loyaliteitsprogramma dat wordt verzorgd door Spaaza Technologies BV in opdracht van Men At Work. Men At Work gebruikt jouw Facebook of e-mail logingegevens en persoonlijke informatie om een spaarsysteem aan te kunnen bieden, waarbij wij op basis van jouw gegevens persoonlijke aanbiedingen kunnen doen. Daarnaast is het mogelijk om als Goldmember updates te krijgen over nieuwe aanbiedingen.

Voorwaarden:

-Bij elke aankoop die je bij Men At Work doet, zowel online als in de winkel, spaar je 5% Goldmember tegoed over het totale aankoopbedrag. Dit tegoed wordt toegevoegd aan je Goldmember account. Dit gespaarde tegoed kun je gebruiken bij een volgende aankoop bij Men At Work.

- Het achteraf verrekenen van Goldmember tegoed is niet mogelijk.

- Het is niet mogelijk om Goldmembershoptegoed op de sale items in te zetten. Wel spaar je over elke aankoop shoptegoed.

- Als je binnen een periode van één kalenderjaar het tegoed niet gebruikt of geen aankoop doet, vervalt het tegoed. Een maand van te voren krijg je een mail met een laatste herinnering om je Goldmember tegoed te besteden.


Back to top
 

03. Welke informatie wordt er van mij gevraagd?

Om Goldmember te worden dien je ingeschreven te worden in ons systeem. De inschrijving kan d.m.v. een e-mailadres of via een Facebookaccount. Als je er voor kiest een inschrijving te doen met een Facebookaccount, vragen wij toegang tot de volgende informatie van uw Facebookaccount:

  1. Algemene informatie - een beperkte set van gegevens, zoals je voor- en achternaam, je Facebook-ID-nummer, het land waar je woont (taal van uw voorkeur op Facebook) en je geslacht.
  2. E-mailadres
  3. Verjaardag - je geboortedatum (ervan uitgaande dat je dit hebt toegevoegd aan Facebook)
  4. Likes - items die je leuk vindt op Facebook, waaronder berichten, pagina's en andere websites en apps.

Als je tijdens het registratie proces registreert met een e-mailadres, vragen wij de volgende informatie van je:

  1. Naam
  2. E-mailadres
  3. Verjaardag - je geboortedatum

Back to top
 

04. Maken jullie gebruik van cookies?

Cookies zijn bestanden die wij via je browser op jouw computer opslaan. Hierdoor kunnen wij je herkennen en zien welke pagina’s je hebt bezocht en hoeveel mensen onze site/pagina’s bezoeken. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op, maar verzamelen enkel algemene informatie die wij niet combineren met andere informatie.

Wij gebruiken de cookies ook voor Google Analytics. Dit is een service die cookies gebruikt voor o.a. het opslaan en analyseren van anonieme informatie over je bezoek aan onze site, de type browser die je gebruikt, je IP-adres, hoe lang je op de site bent en hoeveel tijd je op een pagina bent. Deze informatie is niet gebonden aan je individuele identiteit. Het gebruik van Google Analytics helpt ons bij het verbeteren van onze service. 
Back to top
 

05. Waar wordt mijn informatie voor gebruikt?

De informatie die jij ons toestaat te gebruiken wordt gebruikt voor de volgende doelen:

  • Voor het registreren van jouw Goldmember account – Wanneer je voor het eerst inlogt op de Men At Work site wordt er een account aangemaakt waarin je voornaam, achternaam (en Facebook-ID in het geval van registratie via Facebook) wordt opgeslagen als onderdeel van je account gegevens.
  • Voor het generen van persoonlijke prijzen en vouchers in de winkel  en online– Eén van de Goldmember mogelijkheden is het genereren van gepersonaliseerde acties die gebaseerd zijn op de informatie die wij over je hebben opgeslagen.
  • Voor het generen van anonieme koop gegevens – Eén van de Goldmember voordelen is dat wij op basis van jouw koopgegevens specifieke producten tonen die interessant voor jou kunnen zijn. Je gegevens worden hiervoor gebruikt en aan deze informatie toegevoegd. Die informatie wordt niet gekoppeld met je persoonlijke gegevens en blijft volledig anoniem en valt niet te identificeren. Jouw gegevens worden altijd en alleen gebruikt voor een groep of geaggregeerde benadering. 

Back to top
 

06. Welke informatie wordt er over mij bewaard?

De persoonlijke gegevens die wij opslaan zijn je voornaam, achternaam, e-mailadres en geslacht daarnaast houdt Facebook jouw likes, locaties en geboortedatum bij. Voor Facebookgebruikers wordt overige informatie dat verzameld wordt door Facebook opgeslagen, hiervoor is speciaal toegang gevraagd.
Back to top
 

07. Met wie wordt mijn informatie gedeeld?

Wij delen geen persoonlijke identificeerbare informatie met derden, tenzij je ons hier expliciet toegang tot hebt gegeven. Bijvoorbeeld, als je gebruik maakt van het Goldmember loyaliteitsprogramma tijdens het afrekenen van een product delen wij geen persoonlijke informatie met andere bedrijven, tenzij dit expliciet aan je wordt gevraagd.

Wij delen ook geen persoonlijke identificeerbare informatie met andere bedrijven of individuen zoals marketingbureaus, partnerbedrijven of andere merken. 
Back to top
 

08. Hoe laat ik mijn informatie verwijderen?

Zoals de meeste van de informatie die we gebruiken wordt opgehaald uit Facebook (of tijdens de e-registratie), houden we weinig persoonlijk identificeerbare informatie op onze servers.

Op elk moment is het mogelijk om onze toegang tot je Facebook-login gegevens in te trekken. Ga hiervoor naar de account instellingen op je Facebook pagina, naar applicaties. Hier kun je de Men At Work gegevens aanpassen en/of verwijderen. Wil je dat alle resterende data gewist wordt, neem dan contact op met onze customerservice via e-mail customerservice@menatwork.eu of via onze Facebookpagina en wij zullen jouw aanvraag, na het verifiëren van je identiteit, verwerken. 
Back to top