Voordelen geregistreerde klanten

  • Als geregistreerde klant betaal je bij bestellingen boven de € 100,-- geen verzendkosten.
  • Op ieder moment je orders inzien in je ''mijn account''-omgeving.
  • Je eigen verlanglijst inzien en onderhouden.

Back to top
 

01. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je een orderbevestiging via e-mail. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze Customer Service via webshop@menatworkwebshop.eu of telefonisch via 076-5333400.
Back to top
 

02. Betaal ik verzendkosten?

Geregistreerde klanten betalen bij een bestelling boven de € 100,-- geen verzendkosten. Heb je nog geen account? Maak dan snel een account aan! Niet-geregistreerde klanten betalen €3,95 aan verzendkosten.
Je bestelling ophalen in een van onze winkels is gratis.
Back to top
 

03. Op de webshop ontbreekt een maat, kan ik deze toch bestellen?

Als er een maat van een bepaald artikel niet in de webshop staat, dan is deze (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Deze maat kan nog binnen komen, dus je kunt later nog eens kijken of naar je dichtstbijzijnde Men at Work winkel gaan.
Back to top
 

04. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kan je deze gratis retour sturen. Als je het artikel in een andere maat of kleur wenst, kan je het artikel (indien voorradig) ook ruilen.
Back to top
 

05. Kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per mail een track & trace code waarmee je de status van je bestelling kunt bekijken op de website van DHL Parcel of voor België DPD.
Back to top
 

06. Ik woon in België hoe werkt het dan met de verzendkosten?

Geregistreerde klanten betalen bij een bestelling boven de € 100,-- geen verzendkosten. Heb je nog geen account? Maak dan snel een account aan! Niet-geregistreerde klanten betalen €3,95 aan verzendkosten.
Je bestelling ophalen in een van onze winkels is gratis.
Back to top
 

07. Hoe zit het met mijn privacy?

Je gegevens zijn, net als je betalingen, beschermd. Allereerst omdat de website een beveiligde verbinding heeft en ten tweede omdat wij jouw gegevens nooit aan derden geven. Wij gebruiken jouw gegevens alleen om het winkelen zo leuk en makkelijk mogelijk voor je te maken en om je te informeren over de nieuwste fashion items en beste aanbiedingen.
Back to top
 

08. Hoe verloopt het bestelproces?

Als je klaar bent met winkelen ga je naar jouw winkelmand en klik je op afrekenen. Ben je een bestaande klant bent, log dan in met jouw e-mailadres en wachtwoord. Hierna wordt je automatisch doorverwezen naar het afrekenproces. Het is ook mogelijk om je aan te melden via Facebook.
Heb je nog geen account? Maak dan gemakkelijk een account aan of kies ervoor om als gast verder te gaan.

  • a. Winkelmandje
    Als je klaar bent met winkelen kun je naar je winkelmand gaan voor een overzicht van je order. Heb je een couponcode dan kun je deze hier ingeven.

  • b. Verzending
    Geef aan of je het pakket bij een van onze winkels wilt ophalen of thuisbezorgd wilt krijgen.

  • c. Checkout
    Maak een keuze uit een van de betaalmethoden ga door naar de betaalpagina.

  • d. Order bevestiging
    Na het afrekenen krijg je per mail een overzicht van de door jouw aangekochte producten. Dit overzicht is voorzien van een ordernummer.

  • e. Verzend bevestiging
    Zodra de bestelde goederen zijn verzonden ontvang je hiervan een verzendbevestiging met daarin een track & trace code waarmee je jouw zending online kunt volgen.

Indien je bestelling artikelen bevat waar een langere levertijd bij staat vermeld, verzenden we je volledige bestelling pas wanneer deze helemaal compleet is.
Back to top