Veelgestelde vragen

Wat zijn de voordelen voor geregistreerde klanten?

  • Op ieder moment je orders inzien in je ''mijn account''-omgeving.
  • Je eigen verlanglijst inzien en onderhouden.
  • Sneller afrekenen.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je een orderbevestiging via de e-mail. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze Customer Service via customerservice@menatwork.eu of telefonisch via 020-2182144.

Betaal ik verzendkosten?

Bij een bestelling boven de € 100,- betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €100,- betaal je €3,95 aan verzendkosten. Je bestelling ophalen in een van onze winkels is altijd gratis.

Op de webshop ontbreekt een maat, kan ik deze toch bestellen?

Als er een maat van een bepaald artikel niet in de webshop staat, dan is deze (tijdelijk) niet op voorraad en is daarom niet te bestellen. Het is mogelijk dat deze maat nog wordt aangevuld, dus je kunt de webshop in de gaten houden. Je kunt ook naar de dichtstbijzijnde Men At Work winkel gaan om te kijken of jouw maat daar nog op voorraad is.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, kun je deze wel gratis retour sturen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per e-mail een Track & Trace link waarmee je de status van je bestelling kunt volgen op de website van PostNL of voor België DPD.

Ik woon in België, hoe werkt het dan met de verzendkosten?

Bij een bestelling boven de € 100,- betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €100,- betaal je €3,95 aan verzendkosten. Je bestelling ophalen in een van onze winkels is altijd gratis.

Hoe gaat Men At Work om met mijn privacy?

Je gegevens zijn, net als je betalingen, beschermd. Allereerst omdat de website een beveiligde verbinding heeft en ten tweede omdat wij jouw gegevens nooit aan derden geven. Wij gebruiken jouw gegevens alleen om het winkelen zo leuk en makkelijk mogelijk voor je te maken en om je te informeren over de nieuwste fashion items en beste aanbiedingen.

Hoe verloopt het bestelproces?

Als je klaar bent met winkelen ga je naar jouw winkelmand en klik je op afrekenen. Als je al een bestaande klant bent, log dan in met jouw e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens word je automatisch doorverwezen naar het afrekenproces.
Heb je nog geen account? Maak dan gemakkelijk een account aan of kies ervoor om als gast verder te gaan.

  • Winkelmandje
    Als je klaar bent met winkelen, kun je naar je winkelmand gaan voor een overzicht van je order. Heb je een couponcode, dan kun je deze hier invoeren.

  • Verzending
    Geef aan of je het pakket bij een van onze winkels wilt ophalen of thuisbezorgd wilt krijgen.

  • Checkout
    Maak een keuze uit een van de betaalmethoden en ga door naar de betaalpagina.

  • Order bevestiging
    Na het afrekenen krijg je per e-mail een overzicht van de door jouw aangekochte producten. Dit overzicht is voorzien van een ordernummer.

  • Verzendbevestiging
    Zodra de bestelde goederen zijn verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail met daarin een Track & Trace link waarmee je jouw zending online kunt volgen.

Indien je bestelling artikelen bevat waar een langere levertijd bij staat vermeld, verzenden we je volledige bestelling pas wanneer deze helemaal compleet is.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn product?

Online aankoop

Bij Men At Work krijg je altijd 30 dagen garantie op je product. Wanneer binnen 30 dagen na je online aankoop een klacht ontstaat aan het product, neem dan contact op met customer service.  Volg daarvoor de volgende stappen:

1.Maak een foto waarbij je de klacht zo duidelijk mogelijk in beeld brengt.

2.Maak een zo duidelijk mogelijk omschrijving van je klacht. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en je ordernummer.

3.Stuur je foto(‘s) en de omschrijving van je klacht naar customerservice@menatwork.eu

4.Na ontvangst van je bericht zullen we je klacht beoordelen en neemt Customer Service zo snel mogelijk contact met je op.

Winkel aankoop
Als je je aankoop in een Men At Work winkel hebt gedaan, dien je met je klacht naar de dichtstbijzijnde winkel te gaan. Onze winkelmedewerkers zullen samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing. Hiervoor hebben wij altijd je product en de originele bon of factuur nodig.

Back to top